Agria Hundepromenade 2026!

Helgen 30-31.mai så arrangerte Agria årets hundepromenade til inntekt for Norske Redningshunder. Bardu Hund arrangerte felles tur på Setermoen, hvor 4 hunder deltog.

Turen gikk fra Domusparkeringen, rundt Kirkeparken og ned over til Elveparken. Vi avsluttet så turen med softis til de 2 beinte på Esso 🙂

Mange av klubbens medlemmer gikk også egne turer, til inntekt til Norske Redningshunder. Vi takker alle sammen for turen! 🙂

Leave a Reply