Vi kan med glede melde om at vi har leid nye lokaler på samme adresse som før (FOGD HOLMBOES GATE 142 B) bare med langt penere inngangsparti
(tidligere inngang er den gule døren – ny inngang markert med lilla)
Det er noe jobb som gjenstår før det er klart for oss å ta det i bruk – og det vil bli invitert til innflyttnings-dugnad senere i sommer/høst, så fortvil ikke![]()
De nye lokalene er mindre enn det vi har hatt før, men vi har stor tro på at det blir både koselig og varmere.
